Hur får man support?
Om ni behöver IT-support kan ni kontakta oss via e-post support@ariso.se eller genom formuläret nedan.
Kontakta oss här för support
När kan man få support?
Vår helpdesk är öppen Måndag till Fredag Kl 08.00 – 17.00.
Övrig tid hänvisar till vårt journummer för er med jouravtal.
Fjärrstyra din enhet
Om du är i kontakt med en IT-konsult hos oss och behöver support kan du behöva starta ett fjärrstyrningsprogram så att vi temporärt får tillgång till din enhet.
Vi har endast tillgång till din enhet under tiden som programmet är öppet, när du har stängt det har vi ingen möjlighet att komma in igen.
Ge oss tillgång genom att:
1. Tryck på länken nedan:
TeamViewer för fjärrsupport
2.Välj “Kör” när frågan kommer upp vad du vill göra
På Mac så får du gå till nedladdade filer och starta TeamviewerQS manuellt.
3. Uppge det ID-nummer och lösenord som kommer upp till den kontakt du har hos oss
För permanent installation kan Teamviewer Host användas härifrån.